מי לא מכיר רכב חשמלי? רכב חשמלי מי קהל היעד של טוקטוקים בארצנו? ובכן, אנשים שחושבים על שימוש בטוקטוק או ריגשה יכולים להיות אתרי תיירות, אתרי נופש, מושבים, מפעלים, בתי מלון, ישובים כפריים, נמלים, בסיסים צבאיים, מתחמי הייטק, אולמות תצוגה וכן הלאה. בקיצור, שלל מקומות אשר מעוניינים לעשות שימוש ברכב חשמלי על מנת לייעל את העבודה, באם היא כוללת שינוע נוסעים וסחורות מנקודה אחת לשנייה.
מדוע חשוב להבין יכולותיהם של רכבים תפעוליים?
אחת הנקודות החשובות עבור רכבים תפעולים, זה להבין את היתרונות והמגבלות שלהם. ריקשה חשמלית לדוגמה, עלולה להתאים רק לתשתית נסיעה סלולה וישרה בעיקרה. אם כי, אפשר שיהיו דגמים אשר יכולים להתמודד עם דרכי עפר טרשיים, שיש בהם סלעים ואבנים. מעבר לזה, אם יש כוונה להשתמש בכלי רכב תפעולי על מנת לאסוף ציוד ומשא, יש לזכור שלא מדובר בקרוואן, שיכול לנושא ציוד. ריגשה היא לא קראוון. ויש לבדוק, אם לאור המבנה שלה, הגיר והמנוע – היא אכן יכולה לעשות זאת, ולשמור על עמידותה ואיכותה לטווח הארוך.
מה רכבים תפעוליים יכולים לעשות (בין היתר)?
על כן, אם יש כוונה לעשות נסיעות קצרות יחסית, עם כלי רכבים חשמליים כמו ריקשה וטוקטוק, ויש הבנה שיש להתחשב במגבלות הכלי, לרבות ביכולתו המציאותית לנשוא משקל למרחקים מסוימים. כאמור, טוקטוק זה לא קרוואן, על כן אין לצפות שיוכל להוציא אנשים לטיולים. אך נסיעות בשטח המפעל, תוך שזוכרים להטעין אותו באנרגיה חשמלית מדי לילה או כשרוצים – יכולות בהחלט להתאים.
על רכבים חשמליים
מעבר לכך, בהיותו רכב חשמלי, רכב תפעולי יכול להיות ידידותי יותר לסביבה מבחינת צריכת האנרגיה שלו, בהשוואה לרכבים צורכי דלק. ריגשה, היא כלי רכב שיכול להתבסס על מנוע חשמלי. זאת במקום, מצנועה בעירה פנימי כמו רכב דיזל. לשם דוגמה. על כן, ריקשה יכולה לנצל את האנרגיה החשמלית שבסוללות, וזאת, תוך שהמנוע החשמלי שלה לא מאבד אנרגיה.
סוללה זאת ברכב יד 2 או חדש, אגב, ניתנת לטעינה, ויש שיגידו כי ניתן לחסוך בעלויות האנרגיה לרכב, בהשוואה לרכבים צורכי דלק. אך כמובן, כל מקרה לגופו.